CONTOH SOALAN PTD PDF

Inspired? Create your own Haiku Deck presentation on SlideShare! GET STARTED. Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab.. Emmm.. . Contoh soalan yang dia tanya. Jgn anggap peperiksaan PTD nie sgt menakutkan. Kepada calon yang akan menduduki Peperiksaan Jawatan Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41 pada 13 April , boleh mendapatkan.

Author: Talkree Julabar
Country: Myanmar
Language: English (Spanish)
Genre: Video
Published (Last): 17 November 2004
Pages: 81
PDF File Size: 2.68 Mb
ePub File Size: 19.53 Mb
ISBN: 715-3-62364-427-3
Downloads: 44000
Price: Free* [*Free Regsitration Required]
Uploader: Faerr

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Aku akan berbakti pada agama,bangsa dan negara. Contoh soalan yang dia tanya.

Sbb korang dah ada ijazah. Pandai2 laa korang jawab. Lepas tu kiterorang cintoh laa daftar dulu. Aku rasa semua orang memerhatikan aku. Itu cara terbaik untuk kembalikan mood. Hingga buat panel interview tergelak. Jadi aku sangat menghargai jawatan aku sekarang.

Insyallah aku akan pergi dengan rela hati. Dan bangga sebab aku berjaya melepasi halangan DPA yang sangat mencabar.

Ingat balik masa kiter mula-mula ditemuduga tuu. Dan kalau korang boleh jawab soalan nie.

Cuma aku rasa takder apa yang perlu aku kemaskinikan sebelum nie. Soalan paling susah nak ptr adalah soalan yang pertama skali yang biasa ditanya. Aku sampai kat PICC dalam pukul 7. Yang paling kena ingat. Rasa sama macam DPA dulu2 gak.

  IOCL ANNUAL REPORT 2012-13 PDF

contoh-soalan-daya-menyelesaikan-masalah-peperiksaan-ptd | pegawai eksekutif gred m41 | Pinterest

Nescaya kiter akan lebih menghargainya Tapi menda nie terjadi pada semua orang yang menghadapi ujian getir masa interview PTD. Jgn anggap peperiksaan PTD nie sgt menakutkan.

Tapi aku rasa laa. Semasa perarakan masuk tu. Bayangkan lah dari KL aku keluar jam 6. Ramai orang bertanya kat aku. Posted by Admin at 3: Satu lagi karangan tu tak perlu laa conoth 10 mukasurat. Soalan yang berkaitan Bahasa Malaysia. Amik tag nama untuk konvo satgi. Takkan soalan tingkatan 5 contou tak boleh nak jawab?? Tapi aku steady je walaupun lapar Sumpah konfirm aku bawak bekal. Dan kawan2 aku gak. PTD ngan bercerita nie aku rasa memang tak boleh dipisahkan laa. Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab.

Boss tak best laa. Aku pun dengan rasa penuh bangga laa bergerak untuk bergambar dengan Otai2 PTD. Mengarah laa kejer nyer.

conttoh Thursday, December 16, Bos Oh Boss. Mesti kalau masa interview PTD dulu. Lepas tu umur Braper. Aku cakap as u wish boss. Sebab aku ada gak laa pow makanan orang lain. Lepas tu ada soalan matematik tingkatan Bermula dari menerima surat perlantikan ke solaan PTD.

  MALFORMASI ANOREKTAL PDF

Sah Alang Pis Yo Bg aku soalan kira2 la yang agak susah dan rumit. Raptai perarakan masuk je dah 4 kali. Padahal semua orang melihat pada perarakan masuk tu.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Apa yang pts patut jawab adalah: Soalan apa yang susah dijawab masa sesi temuduga PTD. Berbaris ramai2 untuk seisi bergambar. Lepas tu cerita entah apa entah. Mula laa cerita pasal adik beradik braper org. Tp masa aku amik exam nie.

Karier aku takkan bermula dan berakhir di Terengganu. Aku rasa kalau konvo masa dekat University dulu takder laa sebegini rupa.